the world outside is, oh so cold

idag på skolan skulle vi vara på skolan och bygga snöskulpturer! gick väl bra, vart bara jobbigt mot slutet.
på lunchen gick jag och robin och åt pizza, gött!
sen när de var klart så for jag och simon hem. va hemma hos mig ett tag sen for han på villis för han ska dricka ikväll. då fick ja så tråkigt och Maggan ska ju säljas imorron så ja ringde malin och frågade om hon ville följa till hästarna så jag kunde säga hejdå till henne. och de kunde hon så vi for dit, pysslade lite med dom sen vare att säga hejdå till henne inan hon åker! :(
åh, fan va ja sakna att jag inte har varit är och ridit dom på typ ett år.. hästar är ju fan de bästa som finns så vad har hindrat mig? :s fattar inte själv.
åh, fyfan va ja kommer att sakna dig! :( hoppas att du får det bra.
du var den bästa av dom alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0