info ?

LISTA 2010

 

Ditt äldsta hångel?

- 4 år åldre ;p

Vad tycker du om kärlek?

– bra, bara de är på riktigt

 När kramade du någon sist?

– idag

Saknar du någon speciell person?

– de gör jag.

Har du svårt för att bli kär?

– nej, men svårt för å lita på folk

När kysste/hånglade du med någon sist?

– igår

Ångrar du det?

- verkligen inte!

Är du singel?

– ja de är jag.

 

 

HAR DU NÅGONSIN

 

Varit medvetslös?

– vet inte, har svimmat? ;p

Hånglat med nån riktigt ful?

– nej de har jag inte

Hånglat med fler än 50 pers?

– haha nej.

Hånglat med  2 pers eller fler på en kväll?

- haha nej ;p

Gjort något riktigt dumt?

-  ja de har jag.

Gjort något du verkligen ångrar?

– de har jag verkligen gjort.

Varit nykter på nyårsafton?

- haha ah,

Åkt ambulans?

- nej :p

Gjort nåt olagligt?

– de har jag :p

Blivit polisanmäld?

– vet inte ;p

Slagit ner någon?

– nejj

Skämts över dina föräldrar?

– haha ja!

Skämts över dig själv?

– fett mycket.

Sagt jag älskar dig och menat det?

– ja de har jag.

Tar du droger?

- nej

Vilka kläder sover du i?

– stor tshirt och troser å shorts

Varit kär?

- ja, fortfarande

Har du varit kär i någon du inte haft chans på?

- kanske.

Är du ensam nu?

– nej,

Vill du gifta dig?

– får jag se sen.

Vill du ha barn?

– dom är äckliga, men de bli kanske anorlunda sen ;p

Åkt moppe?

- hahah, ah.

Åkt ett fordon full?

– ja

 

 

SENASTE PERSONEN SOM

 

Sov i din säng?

- ;)

såg dig gråta?

- vet int

Fick dig att gråta?

-  ;/!

Du gick på bio med?

– syster å erika :) komme int ihåg

Skällde på dig?

- hihi :)

Skickade sms till dig ?

– malin :)

Du gav en komplimang?

- minns inte :p  

 

ALLMÄNT..

 

Piercingar:

-ja, örona och läppen förut.

Tatueringar:

- nejnej.

Längd:

- 1.56

Skostorlek:

- 34-35

Hårfärg:

- brunt

Är du kär i någon:

- ja

Önskar du att du bodde någon annanstans:

- jaa! verkligen!

Tänker du på självmord:

- nån gång kanske, men vill inte direkt ta?

Tycker andra att du är attraktiv:

- ?

Vilket shampoo använder du:

- tresemme

Vilken parfym använder du:

-  fizzy och vanilj :)

Vad är du rädd för:

- myycket

Gillar du att tvätta:

- verkligen inte.

Gillar du Berg-och-Dalbana:

- haha jaa!

 


Kommentarer
Postat av: nadjaa

Gillar du att tvätta:



- verkligen inte.



haha som om du äns tästat de?! ;o

2010-12-20 @ 23:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0