4 månader

Ha inte bloggat väldigt länge eftersom att de blir nåt fel om jag gör det på min dator
så jag sitter vid pappas nu..
 
Har inte gjort nå mke idag. varit på skolan, hade några lektioner också gick jag inte på
 hemkunskapen för att jag fick så jävla ont i magen! skönt!
så jag åkte hem med tidiga bussen som gick 10 över 2.
åt mat, dushade och satt vid datorn. och självklart så när jag stod och dusha och nästan
tvätta bort sminket helt så tog de slut på vatten!
nice de, nice.
Sen fixade jag mig och for till vilhelmina på ug, va väl rätt så kul endå.
sen for ja hem, nu sitt ja här bara. ska tvätta bort sminke och se film! myyys :)



kan säga de att de är en viss person jag är jävligt less på!
sluta va så jävla avundsjuk på allt och alla och allt man gör.
seriöst, gå och döööö!


också kan ja va snäll å bju på en braa låt! ;)

http://www.youtube.com/watch?v=oLQrdqKkHdk

http://www.youtube.com/watch?v=a4E9oA-aO-w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0